زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:02 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 1108
نویسنده پیام
safooraa232
آنلاین

ارسال‌ها : 2
عضویت: 17 /4 /1399
وکیل لولط در اصفهان
مجازات لواط چیست؟
طبق تعریف وکیل لواط در اصفهان ، نام کلمه ی لواط از اقوامی گرفته شده است که به گناه بزرگ هم جنس گرایی روی آورده بودند و به آن ها قوم لوط گفته شده است ، این قوم به دلیل انجام این عمل زشت به بلای بزرگی دچار گشته و همگی رهسپار دوزخ شدند و شهرشان ویران و مایه ی عبرت آیندگان گشتند . امروزه در همه ی جوامع برای روابط جنسی چهار چوب مشخصی در نظر گرفته شده است و ملاک انحرافات جنسی در جوامع و فرهنگ های مختلف متفاوت است . در کشور ایران بر اساس قواعد فقهی احکامی در مورد روابط جنسی صادر شده است و برای انحراف از این احکام مجازاتی مشخص شده است که عمل لواط جز این انحرافات جنسی است و قانون مجازات اسلامی آن را جرم تلقی کرده و برای آن مجازات تعیین کرده است .
تعریف لواط
لواط در لغت نامه دهخدا به معنی از راه پس رفتن با مرد معنی شده است . لواط یکی از گناهان کبیره است که در دین اسلام رد شده و حرام می باشد و بسیار زشت و ناپسند می باشد . همچنین به همبستر شدن دو مرد با یکدیگر به منظور پاسخ به نیاز های جنسی گفته می شود که در این عمل آلت تناسلی مرد به وارد مقعد مرد دیگر می شود . در کل به آمیزش جنسی مقعدی مردان لواط گفته می شود . عمل لواط در میان مردم عامه گی گفته می شود .
تعریف لواط در قانون مجازات اسلامی
طبق ماده ۲۳۳ قانون مجازات اسلامی: لواط به معنی دخول اندام تناسلی مرد به اندازه ی ختنه گاه در دبر مرد دیگر است .
طریقه اثبات جرم لواط
اثبات جرم لواط به دو صورت امکان پذیر است : به صورت اقرار ، به صورت شهادت .
اثبات لواط با اقرار
در اثبات لواط با اقرار باید شخص فاعل و شخص مفعول هر کدام چهار مرتبه به جرم خود در نزد قاضی اعتراف کنند که در این صورت اقرار هر کس فقط برای خودش موثر است .
اثبات لواط با شهادت
در اثبات لواط با شهادت باید چهار مرد که دارای شرایط مورد قبول باشند عمل لواط را مشاهده کرده باشند و به این عمل شهادت بدهند.
مجازات عمل لواط
لواط در کشور ایران جرم شناخته و برای آن در قانون مجازات اسلامی مجازات تعیین شده است . عمل لواط بسته به شرایط و شخص مرتکب مجازات های مختلفی در قانون مجازات اسلامی برای آن در نظر گرفته شده است .
مجازات شخص فاعل
مجازات شخص فاعل در صورتی که شخص مفعول اکراه داشته باشد یا در صورت عنف( خشونت و زور ) یا اینکه فاعل خودش دارای همسری باشد که بتواند با او رابطه جنسی داشته باشد حد اعدام است . در غیر اینصورت مجازات آن صد ضربه شلاق است. در صورتی که فاعل غیر مسلمان باشد و مفعول ، مسلمان باشد ، مجازات آن حد اعدام است .
مجازات شخص مفعول
مجازات شخص مفعول در هر صورت وجود یا عدم احصان ( چه دارای همسر باشد چه دارای همسر نباشد )حد اعدام است.
تأثیر توبه در مجازات لواط
یکی از اهداف اعمال مجازات اصلاح مجرم است پس در صورتی که مجرم بعد از ارتکاب جرم و پیش از اعمال مجازات از جرم خود توبه کند و برای جبران آن پیش قدم شود در قانون مجازات اسلامی برای آن تخفیف در نظر گرفته شده است .
طبق ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی ؛ در جرایم مستوجب حد ، به جز قذف و محاربه ، هر گاه متهم قبل از اثبات جرم توبه کند و ندامت و اصلاح شدن او برای قاضی محرز شود مجازات حد برای او ساقط می شود . در جرایم فوق به جز قذف اگر با اقرار اثبات شود ، در صورت توبه حتی پس از اثبات جرم ، دادگاه می تواند عفو مجرم را توسط رئیس قوه ی قضاییه از مقام رهبری درخواست نماید .
در جرم زنا و لواط هر گاه جرم به عنف ، اکراه و یا با اغفال بزه دیده انجام گیرد ، در صورت توبه مرتکب و سقوط مجازات به حبس یا شلاق تعزیری درجه ی شش یا هر دوی آن ها محکوم میشود .
طبق ماده ۱۱۷ قانون مجازات اسلامی ؛ باید در توبه ، اصلاح و ندامت توبه کننده احراز شود و به ادعای مرتکب اکتفا نمی شود ، پس در صورتی که توبه موجب سقوط یا تخفیف مجازات گردد و بعد از آن ثابت شود که مرتکب تظاهر به توبه کرده است ، سقوط مجازات و تخفیفات در نظر گرفته شده بی اثر و مجازات اجرا خواهد شد .
تفاوت جرم لواط با تفخیذ
طبق ماده ۲۳۵ قانون مجازات اسلامی ؛ تفخیذ به معنی قرار دادن اندام تناسلی مرد بین ران ها یا نشیمنگاه مرد دیگر است . در نتیجه می توان گفت در لواط اندام تناسلی فاعل به اندازه ی ختنگاه در دبر شخص مفعول قرار میگیرد ولی در تفخیذ دخول صورت نمیگیرد و به دخول کمتر از ختنگاه تفخیذ گفته می شود. در لواط حد فاعل در صورت عنف و اکراه مفعول و دارا بودن شرایط احصان اعدام و در غیر اینصورت صد ضربه شلاق است . حد مفعول نیز در هر شرایطی چه محصن باشد چه محصن نباشد اعدام است ولی در تفخیذ حد فاعل هم برای فاعل هم برای مفعول چه محصن باشد چه محصن شباهت جرم لواط با تفخیذ
لواط و تفخیذ هر دو جز روابط ناسالم بین دو مرد است . همچنین در هر دو اگر فاعل غیرمسلمان باشد و مفعول مسلمان باشد ، حد فاعل اعدام است .
حامد امیری وکیل لواط در اصفهان
موسسه حقوقی حامد امیری با سال سابقه در امور حقوقی و کیفری با نهایت تلاش و پشتکار در راه اجرای عدالت قدم بر داشته و به شما این امکان را می دهد که برای حل مشکلات حقوقی و کیفری خود از جمله جرم لواط از طریق سایت نسبت به اخذ نوبت مراجعه حضوری یا غیر حضوری اقدام فرمایید .
حامد امیری وکیل لواط در اصفهان ، به عنوان یکی از معروف ترین وکیل ها در اصفهان می باشد که با تکیه بر اطلاعات حقوقی و جدیت در پیگیری امور موکلین می تواند بهترین کمک رسان در این گونه پرونده ها باشد . مراجعین گرامی در صورتی که با جرایم کیفری از نوع لواط و تفخیذ مواجه هستید در جهت اخذ مشاوره و عندالزوم اعطای وکالت در جهت دفاع در راستای موازین قانونی می توانید از خدمات مشاوره و وکالت حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری، وکیل پرونده های کیفری، بهترین وکیل لواط در اصفهان بهره مند شوید.نباشد چه عنف باشد چه عنف نباشد صد ضربه شلاق است.
شباهت جرم لواط با تفخیذ
لواط و تفخیذ هر دو جز روابط ناسالم بین دو مرد است . همچنین در هر دو اگر فاعل غیرمسلمان باشد و مفعول مسلمان باشد ، حد فاعل اعدام است .
حامد امیری وکیل لواط در اصفهان
موسسه حقوقی حامد امیری با سال سابقه در امور حقوقی و کیفری با نهایت تلاش و پشتکار در راه اجرای عدالت قدم بر داشته و به شما این امکان را می دهد که برای حل مشکلات حقوقی و کیفری خود از جمله جرم لواط از طریق سایت نسبت به اخذ نوبت مراجعه حضوری یا غیر حضوری اقدام فرمایید .
حامد امیری وکیل لواط در اصفهان ، به عنوان یکی از معروف ترین وکیل ها در اصفهان می باشد که با تکیه بر اطلاعات حقوقی و جدیت در پیگیری امور موکلین می تواند بهترین کمک رسان در این گونه پرونده ها باشد . مراجعین گرامی در صورتی که با جرایم کیفری از نوع لواط و تفخیذ مواجه هستید در جهت اخذ مشاوره و عندالزوم اعطای وکالت در جهت دفاع در راستای موازین قانونی می توانید از خدمات مشاوره و وکالت حامد امیری وکیل پایه یک دادگستری، وکیل پرونده های کیفری، وکیل لواط اصفهان بهره مند شوید.
منبع: https://hamedamiri.org/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/


سه شنبه 17 تیر 1399 - 09:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :